Com no, la sortida de la India ha estat tant particular com tot el viatge de moment.... Tot just fa un parell d'hores que hem arribat a Pokhara, despres de 36 hores de viatge.... Pels de casa, segur que la tieta ja us ha explicat la peripecia que cal fer per entrar al Nepal des de la India....pero imagino que ells van tenir un autocar com Deu mana..... A nosaltres, per variar ens han tornat a prendre el pel.... (al final li acabarem agafant el "gustillo" i tot!!)
Doncs res, alla ens vem trobar un grapat de guiris (10 o 12) a punt per comencar el viatge....pero resulta que erem tant pocs que devien veure que farien mal negoci si anavem amb el bus que hi havia alla (un bus normal i corrent per nosaltres....), aixi que el bus va pirar i ens van fer anar amb un autocar del govern....us ho podeu imaginar.... pero clar, ens van dir que tranquils, que anavem amb aquell autocar fins a l'estacio d'autobusos i despres ja agafariem el bon autocar... i clar.... vem pillar un altre cop.... aquesta vegada pero, hi havia un paio angles que estava super emprenyat!!! quin pollastre que va muntar el tio..... que de fet tenia rao, i durant una estona vem intentar entre tots que ens tornessin a portar fins a l'agencia de viatge per tal de reclamar....pero amb l'excusa que no entenen l'angles (nomes l'entenen quan els hi interessa....) doncs va anar marxant, anar marxant....i clar, qualsevol baixa del bus i et deixen alla tirat!!!
Total que al final ens vem anar conformant.... i clar, vem estar mes de 12 hores al bus.... i aixo no es tot....a mes, al cap d'unes hores vem haver de canviar de bus (de mal en pitjor clar....) i despres, se li va punxar una roda.... quin desastre!!! la part bona es que ens vem fer amics entre els guiris del viatge....
Hem dormit en una mena d'hotel-zulo que estava inclos amb el bitllet de bus...(clar, tot igual de ronec)... , llavors tot el paripe d'haver de passar la frontera a peu, fer el visat.... deu n'hi do!!
Almenys l'hotelet tenia cerveses, aixi que vem fer un brindis per celebrar la sortida de la India!! jejeje
Tampoc us penseu pero que la resta del viatge ha estat molt millor....despres d'haver-nos promes que al dia seguent tindriem un bus d'acord amb el preu que haviem pagat....clar ens han tornat a cardar....i hem fet 160 km en 8 hores i mitja....vaja, un promig inferior a 20 km per hora....
Finalment hem arribat a Pokhara, amb la sort que feia un dia molt clar, i ja he pogut veure el Machapuchare, algun Annapurna, el Daulahiri.... precios, tot plegat com si fos una postal!
Cal remarcar que estic fascinada amb el Nepal, tot son muntanyes, esta infinitament mes net que la India, i tot plegat es respira d'una altra manera. El primer que hem fet es anar a saludar a en Sunil, un amic de l'August, que es un nepali que te un bar, on l'August solia anar quan va estar per aqui el 2007. El paio encara flipa!! Tant ell com l'August estaven molt contents del retrobament!
Despres hem anat a instal.lar-nos a l'hotel, una dutxa per revitalitzar, i ara anem cap a l'Everest Steak House, que hem quedat amb els altres guiris del viatge, que l'August necessita un entrecot com sigui, que despres de gairebe 20 dies de dieta semivegetariana, el pobre ha agafat un costipat!!! ell diu que es perque li falten les vitamines de l'entrecot.... probarem a veure si el remei es aquest....jejejeje
Ahs per cert...ara ja podem dir que hem passat 19 dies a la India i NO HEM TINGUT CAP MAL DE PANXA!
M'agrada llegir el que dieu. Molt bo el record. Una abraçada. papa
ResponderEliminar