EStic fent temps en un lloc d'internet perque m'ha enganxat un xafec monumental mentre mirava quatre botigues..... sera un senyal que m'esperi per fer les compres a Bangkok? jeje
Ja hem arribat a Phi Phi, una hora i mitja en ferry i aqui estem. Ens hem acomodat en uns bungalows que es diuen "gipsy village" (cal gitano, vaja...), pero la veritat es que estan molt be!! jaja
Doncs res, l'August se n'ha anat a fer migdiada, ja que el tema de les compres no el motiva gaire, i jo, que per un dia que em decideixo....eis, pero us juro que plou moltissim!! .... brrr....espero que dema faci bo, que voliem anar a fer snorkel per les illetes petites....
Be, res, a veure si para....
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Ei!! Us ho monteu bé, suposo que ja no recordeu Agra!!
ResponderEliminarLa veritat és que feu una mica d'enveja passejant per platges paradisíaques quant aqui no ens movem del costat del foc. Clar que si!!!
Ahs,et dono idees per anar de shoping, Si voleu comprar roba de bebé, que sigui blava!! (No és una obligació, és una notícia)
Petooons
Hola macos!!! on pareu? vaig mirant el blog, aviam si poseu alguna fotito de les phi phi....i res! de fet entenc que en el lloc en el que esteu la última cosa que voleu fer sigui posar-vos davant la pantalla de l'ordinador....però penseu en les pobres ànimes que treballem cada dia i que estem aqui, passant fred...
ResponderEliminarnecessito una foto per l'escriptori! sorra i mar siusplau!!!!!