jueves, 29 de octubre de 2009

Agre

No, no m'he confos de lletra a l'escriure.... realment Agra es molt agre...exceptuant aixo si el Taj Mahal, que fa que la parada sigui obligatoria...




Ahir vem passar-nos tota la tarda emprenyant-vos a molts per tal de solucionar el meu "problema" amb el Servei d'Ocupacio de Catalunya....finalment, la feina. malgrat ser relativament interessant, haurem de veure que passa, doncs el que no es interessant es el sou, que es exactament la meitat del que cobrava ara fa un any....per tant, us ho podeu imaginar.... tot i aixi he acceptat la convocatoria.




Teniem pero aquest mati la oportunitat d'acostar-nos fins al Parc Nacional d'aus que hi ha a Barathpur, on hem passat la nit....pero francament, ja estem una mica avorrits de la India. Pensavem trobar una cosa que no hem trobat, i ens sentim, una mica decebiuts.


Hem recollit trastos al mati i hem vingut cap a Agra, amb l'unic objectiu de visitar el Taj Mahal.

Es fantastic, i val la pena veure'l. Monumental, encara que la historia del darrera es una mica dura (com la India en general), doncs el paio que el va fer construir (per la mort de la seva dona), va decidir matar la dona de l'arquitecte que l'havia de contruir per a que es fes una idea del dolor que sentia.... (guardo opinio)
L'hotel on estem es forca lamentable, aixi que hem passat l'estona en aquest ordinador, planificant l'estada al Nepal per a que tot plegat sigui mes senzill i agradable.
Us deixo, l'estomac comenca a reclamar, aixi que anem a jalar una mica!
Petons a tots!

No hay comentarios:

Publicar un comentario