sábado, 31 de octubre de 2009

A la riba del Ganges...

Per fi lliures!! Vem contractar un taxi per anar on vulguessim i ha semblat tot plegat mes aviat un segrest que unes vacances!!

Ahir vem pujar al tren! Molt mes facil del que ens esperavem (l'estacio de Delhi feia molta por!), tot i que en comptes de tenir 2 bitllets, va resultar que nomes en teniem 1,5... si, si, 1,5 bitllets! vull dir que l'August (molt gentil per part seva), m'ha cedit a mi el "bitllet complert" i ell ha compartit llitera (asseguts eh?) amb un paio prou trempat que li va semblar el mes normal del mon....

Per sort, passades algunes hores, el revisor va trobar una altra llitera disponible (previament ventilant a l'ocupant) i l'August tambe ha pogut dormir una estona. (crec que no ha gosat vestir-se de batman! :P)

El viatge ha sigut molt i molt llarg. De les 13 hores previstes, han resultat 15 hores i mitja, pero crec que la sensacio de llibertat se'ns ha posat molt i molt be!

En arribar a Varanasi, rapidament hem fet per solucionar la sortida cap a Kathmandu el proper dilluns, i ens hem instal.lat en un bonic guesthouse a la riba del Ganges.

El primer que hem fet es treure el nas al roof top restaurant que hi ha al capdamunt del restaurant. Entre d'altres, la vista era aquesta:


(esperem no ferir la sensibilitat de ningu)



Despres que l'August estresses una iaia centenaria, hem aconseguit relaxar-nos una mica i hem dinat (a les 6 de la tarda, quan la panxa ja se'ns comencava a enganxar amb l'esquena) al restaurant de l'hotel, tot gaudint de l'espectacle del Ganges.

Potser tot hi ajuda, pero aqui es respira un ambient molt mes agradable, distes i "normal". Varanasi pinta molt be!

Despres hem sortit a veure les ceremonies que s'organitzen a la riba (als ghats), on hi ha gent a les escales, gent a les petites barques, gent per tot arreu, que canten, observen, resen, es purifiquen a les aigues sagrades,... per a que us feu una idea de l'espectacle:




...i poca cosa mes...a recuperar forces per dema explorar aquesta ciutat sagrada...

No hay comentarios:

Publicar un comentario