domingo, 18 de octubre de 2009

Sunrise in Jaisalmer

Bon dia a tothom!
Acabem de veure les fotos de la Iona!! una nineta!! Els Serra Tor ho han fet molt be aixo!! :P

Tot just hem esmorzat al terrat del Surja hotel, al capdamunt del fort de Jaisalmer. Passarem el dia aqui, i despres de dinar farem cap a desert.
Aprofitem la magnifica acollida d'en Dileep, i la seva oferta per acompanyar-nos cap al desert en una mena de visita privada. Agafarem el taxi i el nostre xofer i farem cap alla on passarem la nit. Posta de sol, un petit tour pels estels, un intim soparet a la frescor de les nits desertiques i una sortida de sol abans de reemprendre el viatge de nou cap a la civilitzacio.

Namaste

3 comentarios:

  1. Hola viatgers, vaja... no sé perque m'hauria de preocupar?....sembla que aixó de voltar pel sudest asiàtic, es més que fácil. Esta bé aixó de tenir contactes, taxista, asistent personal, mil i una nits....
    Jo com sabeu, he preferit visitar la metropoli londinenca, per cert, també amb olor oriental.
    M'en alegro que tot vagi bé, us aniré llegint.
    Josefina

    ResponderEliminar
  2. Sóc el LLuc. El bloc és molt divertit. Els pares me'l deixen llegir. Avui no tinc deures. Molts petons de tots nosaltres.

    ResponderEliminar
  3. Hola guapos, gràcies per convidar-nos a compartir amb vosaltres el períple asiàtic. Ja veig que no teniu cap problema per vellugar-vos per la Índia, encara que amb xofer privat es veu força fàcil ;)
    Espero que ven aviat pogueu penjar alguna imatge, ja ens en delim!!
    Apa doncs, aprofiteu les miliuna nits!!
    Namasté

    ResponderEliminar