jueves, 26 de noviembre de 2009

Cap a la platja!!!

Despres de passar tot el dia amunt i avall amb el bus-barco, hem fet tota la ruta d'una punta a l'altra (admeto que ara estic una mica marejada i tot!), marxem a les 6 de la tarda cap a Krabi, on comenca l'estada a la platja! Estarem tota la nit al bus i serem a bon port cap a les 10 del mati.
Encara no tenim molt clar cap a on anirem, pero pel que ens han dit les illes Similan i Surin no es poden visitar fins a mitjan de desembre, i la zona de Ko Tao, Ko Samui i demes estan en temporada de pluges, aixi que ens hem de quedar gairebe per forca per la costa occidental!
Us anirem informant. Si no teniu noticies, es que ens hem despistat entre la platja de sorra blanca, els peixos de colors i els coralls....
Un peto i fins aviat!

3 comentarios:

  1. Entesos, ara toca platja. A recuperar-se doncs dels kilòmetres i dels paisatges, de les caminades, motos, personatges cusiosos...etc Una abraçada. Papa

    ResponderEliminar
  2. Felicidades Sonia, aunque sea con retraso. Ya veo que todos los dias son una fiesta, descubriendo cosas, qué envidia... y sigue cuidandote los piés (con ayuda de los pececillos, si es el caso), que te llevan a tantos sitios. Besos, Carmen

    ResponderEliminar
  3. platja...mmmmmm
    Disfruteu, descanseu i penjeu moltes fotos!!!
    petonassos!

    ResponderEliminar