martes, 24 de noviembre de 2009

Ja hi ha fotos!!!

3 comentarios:

  1. PER MOLTS ANYS!!! Ja veiem que tot va molt bé!! Doncs vinga, que segueixi així!!
    Petons de part meva, del Torra i de la Sança!
    Neus

    ResponderEliminar
  2. Els peixets aplicats....original! L'aranya i l'abella...la vida mateixa. Una abraçada. De felicitacions, suposo que t'hauran arribat...o no? Per si de cas, per molts anys LARGUIRUTXA!!! Papa.

    ResponderEliminar
  3. Tot i que ja ho vaig fer via mail, també toca dir-ho al blog: FELICITATS BONICA!!!!
    Que sàpigues que et guardem una mica d'aquell pernil carregat de "J" (cada vegada que hi penso...)petons i a disfrutar!!!!
    Emma

    ResponderEliminar