Els peixets aplicats....original! L'aranya i l'abella...la vida mateixa. Una abraçada. De felicitacions, suposo que t'hauran arribat...o no? Per si de cas, per molts anys LARGUIRUTXA!!! Papa.
Tot i que ja ho vaig fer via mail, també toca dir-ho al blog: FELICITATS BONICA!!!! Que sàpigues que et guardem una mica d'aquell pernil carregat de "J" (cada vegada que hi penso...)petons i a disfrutar!!!! Emma
PER MOLTS ANYS!!! Ja veiem que tot va molt bé!! Doncs vinga, que segueixi així!!
ResponderEliminarPetons de part meva, del Torra i de la Sança!
Neus
Els peixets aplicats....original! L'aranya i l'abella...la vida mateixa. Una abraçada. De felicitacions, suposo que t'hauran arribat...o no? Per si de cas, per molts anys LARGUIRUTXA!!! Papa.
ResponderEliminarTot i que ja ho vaig fer via mail, també toca dir-ho al blog: FELICITATS BONICA!!!!
ResponderEliminarQue sàpigues que et guardem una mica d'aquell pernil carregat de "J" (cada vegada que hi penso...)petons i a disfrutar!!!!
Emma