miércoles, 4 de noviembre de 2009

A punt per la visita als Annapurnes

Hola!
Ens hem passat tot el dia preparant l'escapada cap als Annapurnes. Aixi que dema a les 7 del mati agafem un avio cap a Jomsom, una mica mes al nord, i farem una caminada de 3 dies. Curtet, pero espero que suficient per admirar la bellesa dels cims mes elevats del mon.

Nomes informar-vos que suposo que no ens conectarem fins el proper diumenge dia 8, que ja tornarem a ser a Pokhara.

Ahs, per cert, Ingrid, feliciteu l'avi de part meva ok??
Salut a tots i prepareu-vos per alguna foto espectacular....

1 comentario:

  1. eppp, avi felicitat!! i si em permets, també al papa de part vostra el divendres!!

    paseu-ho molt bé, i no passeu massa fred!!

    petonets meus, i d'en Joel, que vol escriure amb el teclat tant si com no, i aquí m'estic barallant amb ell, jejejej

    ResponderEliminar