El motiu del titol....m'explico.... hem fet parada a Barathpur, doncs l'ultim dia de taxi que tenim es divendres, dia que comptavem amb fer la visita al Taj Mahal, pero resulta que els divendres tenen tancat (sort que l'August ho va llegir abans a la guia!) i clar, haurem de fer la visita dema dijous.
Hem parat a Barathpur perque hi ha un parc nacional que rep nombroses aus migratories provinents de russia, europa, xina...pero hem tingut un petit contratemps aixi que no hem fet la visita. Tot i aixi no estavem gaire optimistes, doncs com que el monzo no ha sigut gaire generos durant els ultims 3 anys, gairebe no hi ha aus per observar...
D'altra banda, i alguns ja ho sabeu, doncs us he estat trucant aquest mati, he rebut un avis del l'oficina de treball per una feina... CAGO'M LA LLEI DE MURPHY!! busques feina i et pots florir esperant que surti alguna cosa, i quan decideixes passar de tot durant una temporada, llavors et cauen les feines del cel!!
Encara no tinc gaire detall de la feina en questio, espero sortir de dubtes d'aqui una mitja horeta, doncs en funcio del que sigui, haure de decidir que he de fer..... :(
Apart d'aixo, ara ja comencen a estar una mica tips de la India...els 2 ultims dies hem estat a Jaipur, i malgrat ser la capital del Rajastan, no vem trobar cap lloc des d'on conectar-nos (no vem buscar tampoc! pero es que normalment trobes llocs d'internet a cada cantonada...) i la veritat es que Jaipur ens ha agobiat forca. La ciutat en si no val gaire la pena. Nomes el Palau dels Vents, que es basicament una facana amb 362 finestres reixades des d'on les 362 dones del rei podien contemplar la vida exterior de palau...
La resta, un mercat gegant amb venedors que son capacos d'exasperar a qualsevol amb les seves demandes insistens d'atencio, incomptables "sensesostres" que fan molt de mal al cor de veure, pero que sincerament, no podem pas solucionar la vida a tots ells.... una mica rostits vaja...
Tot i aixi, vem compartir experiencia amb uns companys brasilenys d'allo mes trempats. Ja vem coincidir a Pushkar per casualitat, i ens vem retrobar a l'hotel de Jaipur...un parell de paios molt catxondos que no parlen ni una paraula en angles, ni cap idioma que no sigui brasileny, i que clar, es fan un fart de passar-les canutes!! Aixo si, ells no estan de turistes sino de compres. Estaven molts dies a Jaipur, on es famos el mercat de pedres precioses i joieria, que llavors revenen a Brasil tot multiplicant-ne el preu 10 vegades....no esta malament!
Tambe vem "assistir" a una festa indu de compromis, que resulta que es celebrava just davant de l'hotel que estavem! Ens van convidar a entrar...i clar, ho vem fer! No era una festa massa interessant, moltes families i nens, senyores i noies ataviades amb les millors gales i plenes de joieria i pedres per tot arreu, i una colla de "garrulos" que ballaven els gratest hits indus (apart de la shakira i el mitic: Brasiiiiiiil, na na na nia no nia no naaaaa).
Tot i aixi, curios de veure. Fins i tot vaig poder saludar a l'afortunada, encara que no em va quedar massa clar despres de les explicacions on estava l'afortunat! (pots comptar, com que aquests no es coneixen entre ells abans de casar-se....). Ahs, aixo si, tots els jovenets de la festa van aprofitar per fer-se una foto amb la llarga!!! (sort que l'August s'ho agafa tot rient....)
Ahs, me n'oblidava, tambe vem visitar el castell d'Amber (res massa espectacular, exceptuant els elefants que fan de transport de turistes fins al capdamunt (nosaltres vem pujar a peu....)) i aquest mati un temple de micos...tampoc massa espectacular (el palau i el temple, els animals si que ho son d'espectaculars!! :P )....
EEHHH!
ResponderEliminarCuyons se'm gira feina... Com diuen alguns comentaris de més avall, l'august s'està arrugant molt amb això de descansar poc... a més en aquella foto que surt de color vermell al teu costat, crec que es més baixet i li han sortit moltes canes....
Ja veig que no perdeu pas el temps... Aviam si penso quines Joies vull que m'envieu de la India..
Ja m'anirè passant
un tonet
jeje era d'esperar que tots volguessin fotografiar-se amb la llarga!!
ResponderEliminarEi! estic veient que la comunitat que s'ha anat muntant al blog portem un "catxondeio" considerable amb l'August, la manca de descans i el seu aspecte físic d'homenet de color taronja, jeje
Fes el favor de penjar la foto de batman!!! siusplau!!! VOLEM VEURE A L'AUGUST!!!
Perquè....no hauràs fet cap canvi a la fira de camells, oi
jejeje
molts petons!
Ei, que fa el mico?
ResponderEliminarEstava segur que la larguirutxa triunfaria a la Índia.
ResponderEliminarHola aventurers. és normal sònia. deus ser la mes alta del país!!!
ResponderEliminarDe fet, el qui preocupa és l'august, se'l veu molt perjudicat!!
Veig que ja heu entrat definitivament a la India, i segurament ara comenceu a desitjar sortir-ne, passa a les millors famílies. Sobretot sobretot no us hi poseu de cul!!
Petons
Namasté
Noooooooooooooooooooooo!!!! no canviaria mai el meu home per aquella pansa arrugada de color taronja!!!!
ResponderEliminarEmma...sempre malpensant.... el mico estava intentant obrir un cacuet!! jejje
Xavi, no et passis amb la llista!!! ahs, i passa per casa a regar les plantes! :P gracies!
jajajaja! em referia a fer un canvi a la fira:
ResponderEliminar(canvi de mascle català per camell del desert)
No pensaria mai que poguessis canviar a l'august per aquell homenet taronja... per deu!
Només s'ha de veure amb la cara que el mires!!