domingo, 25 de octubre de 2009

Pushkar - La gran fira de camells

Avui tocava la fira de Camells. Segurament no tornarem a veure mai mes tants camells junts! Entre 6 i 10 mil camells! Quina bestiesa! Aixo que ens diuen, que normalment se n'hi apleguen cap a 30 mil, pero que aquest any ha estat un any de molta sequera, i aixo n'ha perjudicat la supervivencia de molts.







En aquesta explanada es troben anualment tots els comerciants, compradors i venedors de camells de la regio desertica per a fer les seves ofertes. Hem seguit puntualment una compra d'un camell per part d'un nombros grup de senyors empolainats amb els seus turbans. Si han mirat la dentadura, les potes,...l'han fet correr i caminar una mica, i llavors han fet una rotllana asseguts damunt unes mantes suposo que per determinar-ne el preu final. Molt interessant.

Per part nostra, tambe hem fet algunes compres (cap camell pero! :P), en aquesta ocasio, jo m'he firat d'alguns atuells de roba, i l'August d'algun complement armamentistic, d'aquests que agraden mes al genere masculi....
Pel cami, hem trobat incomptables shadows, tots forca peculiars, i alguns inclus, acompanyats d'una vaca de 5 potes....fixeu-vos amb el que ensenya el shadow a la ma....





Hem donat tantissimes voltes que estem francament cansats i abatuts, aixi que ens disposem a fer un bon sopar, i a agafar forces per dema, que toca continuar la ruta cap a Jaipur.

Salut



2 comentarios:

  1. I jo que em pensava que anar de ruta els estius amb 70 o 80 camells ja era una bestiesa!!! Quin ambient en aquest descampat.
    Apa, salut!!

    ResponderEliminar
  2. Vist el que vas dient, em sembla que el meu viatge de jubilat torna a ser Nova Zelanda. Un petó i quedoa l'espera dels famosos i laboriosos paquets.

    ResponderEliminar