martes, 10 de noviembre de 2009

Adeu a la Vila del Pingui

Pels que no estigueu al cas, resulta que Pokhara es el lloc que va inspirar al guionista de l'arxiconeguda serie de dibuixos animats del Dr.Slum (l'Arare, vaja!).
Avui ens hem dedicat a fer el turista per Pokhara...hem llogat una barca a primera hora del mati, i hem remat fins a l'altra banda del llac, on hem deixat els rems a bon esguard, que diu que te'ls foten, i llavors has de tornar remant amb les mans!!!jajajaja













.... i ens hem acostat fins a una Stupa budista que hi ha al capdamunt d'una muntanyeta, just a sobre del llac. Per a que ens entenguem, com qui puja a Queralt! Cap esforc monumental, pero amb el cansament que portem i la barca....ens ha donat l'excusa perfecte per no fer gaire res en tota la tarda....

Finalment hem decidit marxar dema cap al Parc Nacional de Chitwan, a veure si estem de sort i veiem algun tigre!! pero almenys intentarem banyar algun elefant! jeje

A reveure!

2 comentarios:

  1. Qué maravilla! ahora sí que lo estais pasando en grande, no hay más que verlo... por tierra, mar (o lago) y aire... que disfruteis

    ResponderEliminar
  2. Bon dia al dematí a la vila del Pingui!!!!
    A mi, com al pare Llamas, també em començeu a posar "los dientes largos"....jeje
    DISFRUTEEEEU MOOOOOLT!!!!!!!

    ResponderEliminar