Avui ens hem dedicat a fer el turista per Pokhara...hem llogat una barca a primera hora del mati, i hem remat fins a l'altra banda del llac, on hem deixat els rems a bon esguard, que diu que te'ls foten, i llavors has de tornar remant amb les mans!!!jajajaja
.... i ens hem acostat fins a una Stupa budista que hi ha al capdamunt d'una muntanyeta, just a sobre del llac. Per a que ens entenguem, com qui puja a Queralt! Cap esforc monumental, pero amb el cansament que portem i la barca....ens ha donat l'excusa perfecte per no fer gaire res en tota la tarda....
Finalment hem decidit marxar dema cap al Parc Nacional de Chitwan, a veure si estem de sort i veiem algun tigre!! pero almenys intentarem banyar algun elefant! jeje
A reveure!
Qué maravilla! ahora sí que lo estais pasando en grande, no hay más que verlo... por tierra, mar (o lago) y aire... que disfruteis
ResponderEliminarBon dia al dematí a la vila del Pingui!!!!
ResponderEliminarA mi, com al pare Llamas, també em començeu a posar "los dientes largos"....jeje
DISFRUTEEEEU MOOOOOLT!!!!!!!