Doncs res, despres de 5 o 6 hores de bus i un munt de paciencia vem arribar a Kathmandu! De fet, el bus resulta molt interessant perque ho veus tot pel cami. Com ara en aquesta foto, on si us hi fixeu, en aquests bidons retallats hi fonen el quitra per llavors barrejar-lo amb la gravilla i enquitranar el carrer....apa, tot in situ!
Per Kathmandu ens hem dedicat a "carrellejar" (vaja, el catala de callejear), a badar una estona a la Durbar Square, que esta plena de temples i templets, un palau, mercat, shadus, micos i camells (pero no de 4 potes!).
Per variar ens hem passat el dia caminant amunt i avall observant "lo percal", visitat una estupa budista on un mico m'ha literalment arrancat uns cacauets de les mans tant aviat els ha vist! buf, sort que el mico era petit, perque el tio m'ha clavat les urpes inferiors al damunt mentre amb les superiors m'arrancava els cacauets.....quin ensurt!! vist i no vist!
Tambe alguna altra estupa....molt boniques i colorides amb els cavalls del vent onejant mentre fan la feina dels creients.....
I per acabar....us deixo amb els millors somriures de Kathmandu! Potser algun de l'SD4...
Aquesta última foto m'ha recordat un dentista del barri de la tia Irene, alias "Glupegi"...molt devertida. Els paquests medievals ja són a casa.
ResponderEliminar