...no, no us amoineu, no hem agafat el primer ryanair i volat cap a Salou!!! Hem agafat el primer Nepal Airlines i hem aterrat a Bangkok! Brutal, quin canvi!
Nomes la terminal de l'aeroport ja li dona mil voltes a la T4 madrilenya (la nostra terminal nova es diferent.... :P )! Hem agafat un bus cap a Kao San, el Salou de Bangkok!! jejje (no ho sabiem, nois, que voleu!) En tot cas, una mica d'occident se m'ha posat be. He aparcat el forro polar i m'he comprat unes xancletes hawaianes per 3 eurus. L'August ha degustat el primer plat de la zona amb molt d'exit, i jo m'he inflat de fruites tropicals per menys d'un euru! I segur que encara paguem car! que som novells a la zona, i a mes estem entre milions i milions de turistes que s'inflen de cervesa i repassen sense parar a les pubilles tailandeses que vesteixen la ultima moda!! I jo amb pantalons hippies!! uf, quines ganes d'anar a comprar-me uns texans! Avui a l'aeroport, curiosament, tothom portava texans!! que passa, que els han portat al cul de la motxilla durant tot el viatge per la India i el Nepal?? alla l'unic que portava texans era l'August, que es un incondicional!
Ara mirarem de comprar un bitllet cap a Angkor, a veure si podem marxar dema passat (dia 18). Estavem una mica pendents de la tibia de l'August, que amb tant pujar i baixar dels himalaies, va forcar massa i te una mica de tendinitis (gracies tieta Elvira pel diagnostic telefonic i els bons consells que ens dones!). Pero diu que esta valent, aixi que endavant!
Ostres, avui no gaire res mes, que m'estic derretint! Us juro que devem estar a 38 graus amb un 100% d'humitat! quin escandol!
I dema a l'skytrain!!
Petonets
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Ostres tu...que passeu de buscar l'SD4....(per cert, del llibre m'en recordo molt bé, però de què anava no gaire....) a platjeta-solet-xancletes en un no res!!!
ResponderEliminarQuina enveja, que aquí ja comença a fer un fred considerable...
Va, ara explicaré jo, per variar:
Ahir diumenge vam anar al Parc del Migdia, i al llac aquell de mentida hi havia molts ànecs. Doncs bé, el Joel, tot encuriosit m'anava dient: mama, agafem??? i a mi no no s'hem acut res més que dir-li: no podem, Joel, que són a dins l'aigua...que et vols mullar els peus, ara??? ( que consti que en Carsten ja hem va advertir...que perquè li demanava...). Doncs el tio, comença a baixar-se els pantalons i a tivar-se la samarreta i dient: mama, treiem?? jolines, que es volia despullar per ficar-se a l'aigua!!!! ( he de dir que fa un parell de setmanes, vam anar a Platja d'Aro a jugar amb la sorra, i va acabar despullat i mullant-se els peus al mar...) Ja veieu, ens ha sortir atrevit, en noi!!!
Apa, era per a que tornèssiu uns minuts per aquí, jejjeje
Doncs res, ja anireu explicant cosetes, que a més, Ankor a de ser estupendu!!!
Petonets!
Grid