Finalment vem arribar a Krabi, que no ens va semblar un lloc gaire especial, aixi que vem decidir agafar una barca cap a Railey Bay, un d'aquests llocs on el Bill Gates ve a fer fotos per a posar-nes despres com a salvapantalles al "Buindous"...
Aixo que es veu a la foto es la costa est, els manglars. Molt bonic, pero com a platja no es gaire interessant, a mes, les marees son molt i molt evidents en aquest costat, aixi que, en aquest costat es on hi ha els hotelets economics, i al costat oest hi ha els superpijos.... (evidentment som a la costa est!! jaja) Despres de veure nombroses habitacions i bungalows ens vem instal.lar. Venia amb nosaltres la Karolina, una noia polaca resident a Londres que haviem conegut al bus. El primer que vem fer va ser desenterrar el bikini (banyador per l'August) del fons de la motxilla i correr cap a la platja del costat oest!! ostres, quin lloc!!
Crec que la primera persona en qui va pensar l'August va ser en el Torra. Nano, aqui estaries com peix a l'aigua! Aquesta zona es un paradis per escaladors! hi ha unes parets brutals!!
Mentre la Karolina i jo ens posavem a estovar dins l'aigua l'August se'n va anar a "xafardejar" la zona....i va trobar un dels racons de culte mes curiosos que hem trobat fins ara.... Suposo que la dona devia estar assegurant certes necessitats.... jejeje
Vem decidir que l'endema ens embarcavem (i mai millor dit) en una excursio per fer sknorkel al voltant dels illots de davant la costa!
L'excursio no va decepcionar en absolut, hem vist coralls encara que molt poquets, doncs la majoria son morts degut al tsunami del 2004, nemos rondant les anemones, peixos lleo, peixos que fan llum, peixos de mil colors!!! Ahs, i peixos que es mengen qualsevol cosa....els ratllats grocs i gris es foten qualsevol cosa!! el paio que ens portava d'excursio ens va donar uns platans per a que "juguessim amb els peixos!" els paios es tornen "locus!" jajaja
Teoricament l'excursio deia que haviem de veure taurons....pero ens vem haver de confirmar amb imaginar-los! :( Ahs, aixo si, de tornada, quan ja era de nit ens vem ficar a l'aigua per veure les llums de fosfor de l'aigua!! pero clar, d'aixo no puc posar-vos foto!!
Durant l'excursio vem fer un parell d'amics mes, l'Evo i l'Al, una parella d'anglesos maquissims que fan 3 mesos de lluna de mel.... aixi que vem decidir llogar uns kayaks l'endema i tornar a recorrer els illots!!
La Karolina marxava el mateix dia, aixi que vem quedar tots 4 i al vespre vem anar a veure un combat de Muay Thai, la boxa tailandesa. Quin munt de galetes!
Avui hem anat d'excursio a un View Point des d'on es veu tota la costa, aixi com una llacuna perduda entre aquestes calcaries gegants! Una excursio curta pero intensa....Despres de la suada, ens hem recompensat amb un bany a les aigues turqueses per revitalitzar una mica.... :P
I res....us deixo, me'n vaig a trobar l'August, l'Al i l'Evo que m'esperen fent la cerveseta....
Dema marxem cap a Koh Phi Phi, on estarem suposo un parell de nits, i despres anirem investigant com arribar cap a les Similan!!
Ahs, un petonet molt gran per al Roc!!! que dissabte va ser el seu aniversari!!! Molts petonets des de Tailandia!!
Dies sense notícies i de cop tot un munt de fotos curioses. Aqui, tal dia com avui, ja ha arribat el fred, les estacions d'esquí preparades pels esquiadors, el pont a tocar i les vacances a la vista.
ResponderEliminarUna abraçada.
Papa
eeiii!! aquesta part del viatge és la què més m'agrada.......jolines!!!! Per cert, el dissabte nosaltres també vam veure nemos..i doris...però a l'aquari de Barcelona, jajajaj!!!
ResponderEliminarNens, nens....ja veig que us heu deixat el millor per al final!!!!
fantàstic!!!
Ei, quina passada de lloc! i no saps l'enveja que dona veure't en bikini quan aqui ja anem amb coll alt...quin fred més mal parit!
ResponderEliminarAh! i he quedat impressionada amb el curiós santuari i la bona dona resant, una bona creient, per suposat...jeje
petons!
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminar